úterý 6. února 2018

HBC Games: Capture the flag


...Dech se zostřuje, klouby křupají, prsty nenechavě přejíždějí po výzbroji v očividné touze upevnit už tak dotažené řemínky hrudního pancíře, jehož silná slitina chrání torzo těla. Pohledem těkáš po ostatních, v tváři každého z táborníků rozeznáváš napětí i dychtivost, strach i odhodlání, příkoří, pomstu i zosobněnou ctnost taktického uvažování. Všichni do jednoho čekají na pokyny, někteří nervózně vyhlížejí toho, kdo jim už po několikáté vysvětlí pravidla této odpolední, až mírně večerní zábavy.  Konečně! Příchod ředitele táborových aktivit si vyžádá pozornost všech chlapců a děvčat, mladších i ostřílených táborníků, nemluvě o instruktorech čekajících v popředí se svými týmy. Cheirón ve své pravé podobě vznešeného kentaura, pod jehož rukama prošel nemalý zástup uznávaných hrdinů, si nyní prohlíží každého. Zrak mu padne i na tebe. Cítíš, jak ti krev pulzuje v těle a hučí v uších tichým přáním být tím, kdo dnešního dne vyhraje za svůj tým. Přeješ si vítězně zvednout vlajku nad hlavu a sklízet ovace za svou chrabrost, strategii, ale i štěstěnu. Je čas dokázat, co jsi zač, projevit se jako bojovník, prezentovat své síly. Zbraň v dlani protočíš, instinktivně sevřeš rukojeť své prodloužené ruky. Připraven čekáš na povel. Boj o vlajku začíná...

Pro někoho přátelský zápas, pro jiné tradice, pro ty zbylé? Ukázka dovedností, jimiž si vydobývají mezi ostatními nejen strach, ale předně respekt ze schopností, jimiž se mohou pochlubit. Dva týmy stojící proti sobě se pokouší navzájem si ukrást nejcennější věc - ukrytou vlajku - a přenést ji přes hranice tvořené řekou. Boj to bývá lítý, dost často se někdo ošklivě zraní. Výjimku netvoří ani sečná zranění, otřesy mozku, zlomeniny (včetně nosu), nebo prokletí recitovat básně. Kdo první nalezne vlajku soupeře a odnese ji na území svého týmu, ten vyhrává. 

ALE POZOR!

Zdá se ti to jednoduché? To sotva. Boj o vlajku se odehrává v Jižních lesích, které jsou známé pro řadu monster obývajících nepříliš probádané končiny. Nejznámnější jsou obří štíři, kteří dokážou i se zkušeným instruktorem pořádně zamávat. Dost možná narazíte i na repliky příšer z dávných časů, které k tomuto takzvanému 'tréninku do života' přichystal sám Héfaistos. Jedním z nich je i porouchaný drak schopný zapálit celý les. Včetně obyvatel. 

PRAVIDLA:
  • Hry se může účastnit pouze nezraněný táborník.
  • K boji můžeš využít i magické zbraně, pokud je máš povolené (pokud ne, dostaneš obyčejný tréninkový meč).
  • Hranice tvoří most mezi Severním a Jižním lesem, Řeka a Diova pěst. Eova řeka rozděluje území na dva tábory - rudý a modrý. Kdokoliv opustí vymezený prostor, je vyřazen ze hry.
  • Vlajky musí být umístěny viditelně, ne schovány pod/za něčím.
  • Strážci nesmí stát blíž než na 10 metrů od vlajky
  • Instruktoři rozmístí několik pastí po lese, o nichž jejich týmy mohou vědět (max 3 pasti, sdělí se admin teamu). Kdokoliv se zachytí se zdrží jednoho kola pokračování v honbě za vlajkou. (V postu napíše, co se stalo a proč nepostupuje dál)

A NAKONEC:
Zabíjení ani mrzačení není povoleno! Pro ty, kteří tak zkusí, bude následovat trest! (Výjimku tvoří monstra ukrytá v lese pod vedením admina).

POSLEDNÍ UPOZORNĚNÍ:
Kdokoliv, kdo se střetne s protivníkem, musí nechat dotyčného zareagovat. Tudíž žádné ovlivňování postav druhých, dejte jim prostor. Na druhou stranu si nehrajte na nejlepší z nejlepších, všichni máte slabiny, ač je jasné, že táborník pobývající už nějakou dobu v kempu bude mít výhodu nad nováčkem. Ale všeho moc škodí.

https://78.media.tumblr.com/tumblr_m0n58eKT9n1qdcpc0o1_500.gif

KAPITÁNI PRO TENTO BOJ O VLAJKU:
Kdo se chce účastnit, přihlašte se do komentářů pod článkem s nickem a jménem postav(y), které posíláte na tuto 'misi'. Každý ze zúčastněných získá 1bod do schopností (nezařazeným se přičte po určení), vítězný tým body 2 a vlajkonoš celé 3. Účastnit se může jakýkoliv táborník polobožského původu (táborníci, vedoucí srubů, instruktoři)
 
BOJ O VLAJKU BUDE PROBÍHAT OD 12.2. DO 19.2 TOHOTO ROKU. 

Případné dotazy směřujte na Diův tým.

7 komentářů: